„Startuj z Biznesem”

Aktualności

02.02.2021 r.

OSTATECZNE WYNIKI OCENY BIZNESPLANÓW – II EDYCJA

Po ocenie 1 odwołania od oceny Komisji Oceny Biznesplanów i zakończeniu procedury odwoławczej przedstawiamy ostateczne wyniki oceny biznesplanów złożonych przez Uczestników projektu „Startuj z biznesem”- nabór II.

Ostateczna Lista rankingowa wniosków rekomendowanych do otrzymania wsparcia finansowego – II nabór

Ostateczna Lista rankingowa wniosków nierekomendowanych do otrzymania wsparcia finansowego – II nabór

Przypominamy, że Uczestnicy projektu, których biznesplany zostały pozytywnie ocenione przez KOW i zarekomendowane do realizacji w ramach Ostatecznej Listy rankingowej muszą zarejestrować działalność gospodarczą (złożyć wniosek o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) w terminie 13 dni kalendarzowych od daty powiadomienia o wynikach naboru na przyznanie dotacji (data zamieszczenia wyników na stronie internetowej) tj. najpóźniej do dnia 15.02.2021r oraz dostarczenia wszystkich dokumentów do biura projektu/przesłanie skanów (startujzbiznesem@amd-group.pl) w w/w terminie do godz. 15:00. W przypadku niedotrzymania powyższego terminu przez Uczestnika, uznane zostanie to za rezygnację z udziału w projekcie.

We wniosku o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wskazujemy dzień rozpoczęcia prowadzenia działalności gospodarczej: 22.02.2021 r.

Przypominamy, że w dokumencie rejestrowym należy wpisać nazwę firmy, adres / adresy prowadzenia działalności, kody PKD zgodne z Biznesplanem rekomendowanym do dofinansowania.

Szczegółowy wykaz dokumentów niezbędnych do podpisania Umowy o udzielenie wsparcia finansowego i wsparcia pomostowego finansowego przesłany został do Państwa drogą mailową.
 

26.01.2021 r.

WSTĘPNE WYNIKI Komisji Oceny Wniosków – II NABÓR

Po zakończeniu prac Komisji Oceny Wniosków przedstawiamy wstępne wyniki oceny merytorycznej biznesplanów złożonych przez Uczestników projektu „Startuj z biznesem” nabór II.

Wstępna lista rankingowa wniosków rekomendowanych do otrzymania wsparcia finansowego – II nabór

Wstępna lista rankingowa rezerwowa wniosków rekomendowanych do otrzymania wsparcia finansowego – II nabór

Wstępna lista rankingowa wniosków nierekomendowanych do otrzymania wsparcia finansowego – II nabór

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z Regulaminem przyznawania wsparcia na rozwój przedsiębiorczości Uczestnicy, którzy nie zostali wytypowani do otrzymania bezzwrotnej dotacji, a także osoby, którym przyznane zostały środki finansowe w obniżonej kwocie w stosunku do wnioskowanej przez uczestnika projektu wysokości mają prawo wnieść odwołanie od oceny dokonanej przez Komisję Oceny Wniosków. Wnosząc odwołanie od oceny Uczestnik powinien powołać się na konkretne zapisy zawarte w uzasadnieniach Komisji Oceny Wniosków, z którymi się nie zgadza, a także przedstawić swoje szczegółowe uzasadnienie. Odwołanie należy wnieść na udostępnionym wzorze w terminie 5 dni licząc od dnia otrzymania przez niego informacji o wynikach oceny. Pisemne odwołanie od oceny należy dostarczyć do biura projektu (za dopuszczalną formę uznaje się także przesłanie odwołania w ww. terminie drogą elektroniczną (e-mail/fax), przy czym dostarczenie jego formy pisemnej musi nastąpić nie później niż w ciągu następnych 2 dni). Oceny otrzymane na etapie procedury odwoławczej są ostateczne i nie przysługują od nich środki odwoławcze.

ODWOŁANIE OD OCENY BIZNESPLANU - wzór

Na kopercie należy napisać „Odwołanie od wyników oceny biznesplanu projekt "Startuj z biznesem" – nabór II”.

UWAGA!

Odwołanie nie może dotyczyć rozszerzenia biznesplanu o nowe treści. Nie zachowanie tego warunku będzie skutkowało odrzuceniem odwołania.

Powtórna ocena biznesplanu jest oceną wiążącą ostateczną, od której nie przysługuje odwołanie. Ostateczne zamknięcie listy uczestników projektu kwalifikujących się do otrzymania dotacji możliwe jest po rozpatrzeniu wszystkich odwołań od oceny biznesplanu.
 

10.12.2020 r.

NABÓR BIZNESPLANÓW – II EDYCJA

Zapraszamy Uczestników projektu pt. „Startuj z biznesem” do składania Biznesplanów o przyznanie wsparcia finansowego na rozwój przedsiębiorczości.

Biznesplany będzie można składać w dniach 21.12.2020 r. – 08.01.2021 r. (w dni robocze od poniedziałku do piątku - z wyłączeniem 24.12. i 31.12), w Biurze Projektu przy ul. Piaskowej 57, w godzinach 9:00 - 15:00.

Biznesplany można składać osobiście lub za pośrednictwem poczty lub kuriera, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem Uczestnika projektu, dokładnymi danymi adresowymi oraz nazwą wsparcia finansowego (wzór opisu koperty w załączeniu).

Każdy Uczestnik otrzyma potwierdzenie złożenia dokumentów z nadaniem daty wpływu oraz numerem ewidencyjnym Biznesplanu. Potwierdzenie wpływu zostanie przesłane do Państwa mailem. W przypadku dokumentów złożonych za pośrednictwem poczty lub kuriera, liczy się data wpływu Biznesplanu do Biura Projektu.

UWAGA!

Uczestnik projektu może złożyć Biznesplan tylko jeden raz. Złożenie biznesplanu po terminie skutkuje odmową przyznania wsparcia.

Wymagania dotyczące poprawności składanego Biznesplanu:

  • Biznesplan należy wypełnić elektronicznie, w języku polskim.
  • Biznesplan należy przedłożyć w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej (dwa oryginały lub oryginał i kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).
  • Biznesplan należy także przedłożyć w wersji elektronicznej zgodnej z papierową (2x płyta CD). Biznesplan powinien być parafowany na każdej stronie, a w miejscu na to wyznaczonym podpisany przez Uczestnika projektu. Biznesplan powinien być trwale spięty (w skoroszyt z dziurkami). W jednym skoroszycie powinien znajdować się komplet dokumentów tj: Biznesplan, Wniosek o wsparcie finansowe, Wniosek o wsparcie pomostowe, Formularz de minimis (wymagania dotyczące kompletności dokumentów do złożenia znajdują się również poniżej). Drugi skoroszyt powinien wyglądać analogicznie.
  • Biznesplan powinien mieć ponumerowane strony. Należy wypełnić wszystkie wymagane rubryki (pola) biznesplanu - w miejsce pól, które nie mają zastosowania, należy wpisać „nie dotyczy”.
  • Biznesplan nie może zawierać kardynalnych błędów (błędne podstawowe obliczenia matematyczne).
  • Uczestnik projektu powinien podpisać wszystkie wymagane oświadczenia.
  • Za kopię załączanych dokumentów uważa się kserokopię oryginału lub dodatkowy oryginał dokumentu. Kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Uczestnika projektu poprzez opatrzenie każdej strony kopii dokumentów klauzulą „Za zgodność z oryginałem”, aktualną datą oraz własnoręcznym podpisem Uczestnika projektu lub opatrzone na pierwszej stronie napisem „Za zgodność z oryginałem od strony … do strony…”, z aktualną datą oraz własnoręcznym podpisem Uczestnika projektu i parafką na każdej ze stron.
  • Należy załączyć wszystkie wymagane załączniki.

Wymagania dotyczące kompletności dokumentów do złożenia:

Dwa oryginały biznesplanu lub oryginał i kopia biznesplanu muszą zawierać wszystkie wymagane załączniki:

  • Biznesplan w wersji elektronicznej (płyta CD),
  • Wniosek o przyznanie wsparcia finansowego,
  • Wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego,
  • Formularz de minimis,
  • Uczestnik projektu może do Biznesplanu dołączyć dodatkowe załączniki ułatwiające ocenę planowanego przedsięwzięcia (certyfikaty, dyplomy, deklaracje współpracy etc.).

Wszystkie niezbędne załączniki znajdą Państwo w zakładce DO POBRANIA.

WZÓR OPISU KOPERT

Biuro Projektu „Startuj z biznesem”
ul. Piaskowa 57
23-200 Kraśnik

Imię i Nazwisko Uczestnika składającego Biznesplan
Adres Uczestnika składającego Biznesplan

Biznesplan Uczestnika projektu ubiegającego się o środki finansowe na rozwój przedsiębiorczości

(wsparcie finansowe na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz podstawowe wsparcie finansowe pomostowe)

W ramach projektu „Startuj z biznesem”

II edycja

 

03.09.2020 r.

W związku z zakończeniem przedłużonego posiedzenia Komisji Odwoławczej formularzy rekrutacyjnych poniżej zamieszczamy Ostateczną listę osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie oraz Ostateczną listę rezerwową.

Na liście rezerwowej umieszczone zostały osoby, które z powodu braku miejsc nie zakwalifikowały się do udziału w projekcie i mają one pierwszeństwo, w przypadku rezygnacji którejkolwiek z osób znajdujących się na Liście osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie.

Osoby, które umieszczone zostały na Ostatecznej liście osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie otrzymają informację (kontakt telefoniczny z biura projektu) o wyznaczonym terminie rozpoczęcia szkolenia.

  1. Ostateczna lista osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie

  2. Ostateczna lista rezerwowa


31.08.2020 r
.

W związku z przedłużeniem Posiedzenia Komisji Odwoławczej informujemy, że Ostateczna lista osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie oraz Ostateczna lista rezerwowa opublikowana zostanie najpóźniej do dnia 11.09.2020.

 

18.08.2020 r.

WYNIKI REKRUTACJI – II EDYCJA

Poniżej prezentujemy listę Kandydatów którzy wzięli udział w rekrutacji; uzyskali co najmniej 60% punktów możliwych do zdobycia w części merytorycznej oraz pozytywną opinię wydaną przez doradcę na II etapie rekrutacji.

Zamieszczamy Wstępną Listę osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie oraz wstępną Listę rezerwową.

Kandydaci, którzy nie zostali skierowani do udziału w projekcie i/lub nie zgadzają się z otrzymaną oceną/opinią, mają prawo wnieść odwołanie.Po zakończeniu procedury odwoławczej nastąpi aktualizacja listy kandydatów, którzy wzięli udział w rekrutacji, w oparciu o wyniki procedury odwoławczej i na jej podstawie sporządzona zostanie ostateczna lista osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie oraz ostateczna lista rezerwowa.

  1. Wstępna lista osób ZAKWALIFIKOWANYCH do uczestnictwa w projekcie - II TURA

  2. Wstępna lista osób REZERWOWA - II TURA

  3. Lista osób nieobecnych podczas II etapu rekrutacji - rozmowa z doradcą zawodowym - nie mających prawa wziąć udziału w projekcie - II TURA

 

11.08.2020 r.

ZAKOŃCZENIE OCENY FORMALNEJ I MERYTORYCZNEJ FORMULARZY REKRUTACYJNYCH – II EDYCJA

W związku z zakończeniem oceny formularzy rekrutacyjnych poniżej zamieszczamy listę osób zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do II etapu rekrutacji. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu rekrutacji, tj. rozmowa z doradcą zawodowym, otrzymają informację (kontakt telefoniczny z biura projektu) o wyznaczonym terminie spotkania.

  1. Lista osób zakwalifikowanych do II etapu rekrutacji - II TURA

  2. Lista osób niezakwalifikowanych do II etapu rekrutacji - II TURA


     

31.07.2020 r.

ZAMKNIĘCIE REKRUTACJI DO PROJEKTU – II EDYCJA

Informujemy, iż w związku z wyłonieniem odpowiedniej liczby kandydatów spełniających kryteria projektu „Startuj z biznesem" rekrutacja została zamknięta w dniu 31.07.2020 r.
Po zakończeniu oceny Formularzy zgłoszeniowych, wyniki rekrutacji zostaną niezwłocznie przedstawione do ogólnej wiadomości.
 

10.07.2020 r.

Informujemy, iż w związku z niewyłonieniem spośród zgłoszonych aplikacji wymaganej liczby Kandydatów do II tury projektu „Startuj z biznesem" rekrutacja zostaje przedłużona do dnia 31.07.2020.
 

26.06.2020 r.

Informujemy, iż w związku z niewyłonieniem spośród zgłoszonych aplikacji wymaganej liczby Kandydatów do II tury projektu „Startuj z biznesem" rekrutacja zostaje przedłużona do dnia 10.07.2020.
 

12.06.2020 r.

Informujemy, iż w związku z niewyłonieniem spośród zgłoszonych aplikacji, wymaganej liczby Kandydatów do II tury projektu „Startuj z biznesem" rekrutacja zostaje przedłużona do dnia 26.06.2020.
 

29.05.2020 r.

Informujemy, iż w związku z niewyłonieniem spośród zgłoszonych aplikacji, wymaganej liczby Kandydatów do II tury projektu „Startuj z biznesem" rekrutacja zostaje przedłużona do dnia 12.06.2020.

 

28.05.2020

OSTATECZNE WYNIKI OCENY BIZNESPLANÓW – I EDYCJA

Po ocenie 1 odwołania od oceny Komisji Oceny Biznesplanów przedstawiamy ostateczne wyniki oceny merytorycznej biznesplanów złożonych przez Uczestników projektu „Startuj z biznesem”.

Ostateczna Lista rankingowa wniosków rekomendowanych do otrzymania wsparcia finansowego – I nabór

Ostateczna Lista rankingowa rezerwowa wniosków rekomendowanych do otrzymania wsparcia finansowego – I nabór

Ostateczna Lista rankingowa wniosków nierekomendowanych do otrzymania wsparcia finansowego – I nabór

Zgodnie „Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości” powtórna ocena biznesplanu jest oceną wiążącą ostateczną, od której nie przysługuje odwołanie.

Przypominamy, że Uczestnicy projektu, których biznesplany zostały pozytywnie ocenione przez KOW i zarekomendowane do realizacji w ramach Ostatecznej Listy rankingowej muszą zarejestrować działalność gospodarczą (złożyć wniosek o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) w terminie do 6 dni roboczych od daty powiadomienia o wynikach naboru na przyznanie dotacji (data zamieszczenia wyników na stronie internetowej) tj. najpóźniej do dnia 05.06.2020r. oraz dostarczenia dokumentów potwierdzających zarejestrowanie działalności gospodarczej w w/w terminie do godz. 14:00. W przypadku niedotrzymania powyższego terminu przez Uczestnika, uznane zostanie to za rezygnację z udziału w projekcie.

We wniosku o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wskazujemy dzień rozpoczęcia prowadzenia działalności gospodarczej: 10.06.2020 r.

Przypominamy, że w dokumencie rejestrowym należy wpisać nazwę firmy, adres / adresy prowadzenia działalności, kody PKD zgodne z Biznesplanem rekomendowanym do dofinansowania.

Szczegółowy wykaz dokumentów niezbędnych do podpisania Umowy o udzielenie wsparcia finansowego i wsparcia pomostowego finansowego przesłany został do Państwa drogą mailową.

 

21.05.2020

WSTĘPNE WYNIKI Komisji Oceny Wniosków – I NABÓR

Po zakończeniu prac Komisji Oceny Wniosków przedstawiamy wyniki oceny merytorycznej biznesplanów złożonych przez Uczestników projektu „Startuj z biznesem”.

Wstępna lista rankingowa wniosków rekomendowanych do otrzymania wsparcia finansowego – I nabór

Wstępna lista rankingowa rezerwowa wniosków rekomendowanych do otrzymania wsparcia finansowego – I nabór

Wstępna lista rankingowa wniosków nierekomendowanych do otrzymania wsparcia finansowego – I nabór

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z Regulaminem przyznawania wsparcia na rozwój przedsiębiorczości Uczestnicy, którzy nie zostali wytypowani do otrzymania bezzwrotnej dotacji, a także osoby, którym przyznane zostały środki finansowe w obniżonej kwocie w stosunku do wnioskowanej przez uczestnika projektu wysokości mają prawo wnieść odwołanie od oceny dokonanej przez Komisję Oceny Wniosków. Wnosząc odwołanie od oceny Uczestnik powinien powołać się na konkretne zapisy zawarte w uzasadnieniach Komisji Oceny Wniosków, z którymi się nie zgadza, a także przedstawić swoje szczegółowe uzasadnienie. Odwołanie należy wnieść na udostępnionym wzorze w terminie 5 dni licząc od dnia otrzymania przez niego informacji o wynikach oceny. Pisemne odwołanie od oceny należy dostarczyć do biura projektu (za dopuszczalną formę uznaje się także przesłanie odwołania w ww. terminie drogą elektroniczną (e-mail/fax), przy czym dostarczenie jego formy pisemnej musi nastąpić nie później niż w ciągu następnych 2 dni). Oceny otrzymane na etapie procedury odwoławczej są ostateczne i nie przysługują od nich środki odwoławcze.

ODWOŁANIE OD OCENY BIZNESPLANU - wzór

Odwołanie składane jest w terminie do 26.05.2020 r. do godz. 15:00. Odwołania będą przyjmowane w Biurze Projektu „Startuj z biznesem” w Kraśniku.

ul. Piaskowa 57,
23-200 Kraśnik

Na kopercie należy napisać „Odwołanie od wyników oceny biznesplanu – nabór I”.

UWAGA!

Odwołanie nie może dotyczyć rozszerzenia biznesplanu o nowe treści. Nie zachowanie tego warunku będzie skutkowało nie przyjęciem odwołania.

Powtórna ocena biznesplanu jest oceną wiążącą ostateczną, od której nie przysługuje odwołanie. Ostateczne zamknięcie listy uczestników projektu kwalifikujących się do otrzymania dotacji możliwe jest po rozpatrzeniu wszystkich odwołań od oceny biznesplanu.
 

15.05.2020 r.

Informujemy, iż w związku z niewyłonieniem spośród zgłoszonych aplikacji, wymaganej liczby Kandydatów do projektu „Startuj z biznesem", rekrutacja zostaje przedłużona do dnia 29.05.2020.

24.04.2020 r.

NABÓR BIZNESPLANÓW – I EDYCJA

Zapraszamy Uczestników projektu pt. „Startuj z biznesem” do składania Biznesplanów o przyznanie wsparcia finansowego na rozwój przedsiębiorczości.

Biznesplany będzie można składać w dniach 27.04.2020 r. – 11.05.2020 r. (w dni robocze od poniedziałku do piątku), w Biurze Projektu przy ul. Piaskowej 57, w godzinach 9:00 - 15:00.

Biznesplany można składać osobiście lub za pośrednictwem poczty lub kuriera, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem Uczestnika projektu, dokładnymi danymi adresowymi oraz nazwą wsparcia finansowego (wzór opisu koperty poniżej). W związku z zagrożeniem epidemiologicznym dla osób, które stawią się osobiście przygotowane zostanie wyodrębnione miejsce gdzie będzie można zostawić dokumenty.

Każdy Uczestnik otrzyma potwierdzenie złożenia dokumentów z nadaniem daty wpływu oraz numerem ewidencyjnym Biznesplanu. Potwierdzenie wpływu zostanie przesłane do Państwa mailem. W przypadku dokumentów złożonych za pośrednictwem poczty lub kuriera, liczy się data wpływu Biznesplanu do Biura Projektu.

UWAGA!

Uczestnik projektu może złożyć Biznesplan tylko jeden raz. Złożenie biznesplanu po terminie skutkuje odmową przyznania wsparcia.

Wymagania dotyczące poprawności składanego Biznesplanu:

  • Biznesplan należy wypełnić elektronicznie, w języku polskim.
  • Biznesplan należy przedłożyć w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej (dwa oryginały lub oryginał i kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).
  • Biznesplan należy także przedłożyć w wersji elektronicznej zgodnej z papierową (2x płyta CD). Biznesplan powinien być parafowany na każdej stronie, a w miejscu na to wyznaczonym podpisany przez Uczestnika projektu. Biznesplan powinien być trwale spięty (w skoroszyt z dziurkami). W jednym skoroszycie powinien znajdować się komplet dokumentów tj: Biznesplan, Wniosek o wsparcie finansowe, Wniosek o wsparcie pomostowe, Formularz de minimis (wymagania dotyczące kompletności dokumentów do złożenia znajdują się również poniżej). Drugi skoroszyt powinien wyglądać analogicznie.
  • Biznesplan powinien mieć ponumerowane strony.
  • Należy wypełnić wszystkie wymagane rubryki (pola) biznesplanu - w miejsce pól, które nie mają zastosowania, należy wpisać „nie dotyczy”.
  • Biznesplan nie może zawierać kardynalnych błędów (błędne podstawowe obliczenia matematyczne).
  • Uczestnik projektu powinien podpisać wszystkie wymagane oświadczenia.
  • Za kopię załączanych dokumentów uważa się kserokopię oryginału lub dodatkowy oryginał dokumentu. Kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Uczestnika projektu poprzez opatrzenie każdej strony kopii dokumentów klauzulą „Za zgodność z oryginałem”, aktualną datą oraz własnoręcznym podpisem Uczestnika projektu lub opatrzone na pierwszej stronie napisem „Za zgodność z oryginałem od strony … do strony…”, z aktualną datą oraz własnoręcznym podpisem Uczestnika projektu i parafką na każdej ze stron.
  • Należy załączyć wszystkie wymagane załączniki.

Wymagania dotyczące kompletności dokumentów do złożenia:

Dwa oryginały biznesplanu lub oryginał i kopia biznesplanu muszę zawierać wszystkie wymagane załączniki:

  • Biznesplan w wersji elektronicznej (płyta CD), Wniosek o przyznanie wsparcia finansowego,
  • Wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego,
  • Formularz de minimis,
  • Uczestnik projektu może do Biznesplanu dołączyć dodatkowe załączniki ułatwiające ocenę planowanego przedsięwzięcia (certyfikaty, dyplomy, deklaracje współpracy etc.).

Wszystkie niezbędne załączniki znajdą Państwo w zakładce DO POBRANIA.

WZÓR OPISU KOPERT

Biuro Projektu „Startuj z biznesem”
ul. Piaskowa 57
23-200 Kraśnik

Imię i Nazwisko Uczestnika składającego Biznesplan
Adres Uczestnika składającego Biznesplan

Biznesplan Uczestnika projektu ubiegającego się o środki finansowe na rozwój przedsiębiorczości

(wsparcie finansowe na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz podstawowe wsparcie finansowe pomostowe)

W ramach projektu „Startuj z biznesem”

I edycja
 

17.04.2020

Informujemy, iż w związku z niewyłonieniem spośród zgłoszonych aplikacji, wymaganej liczby Kandydatów do projektu „Startuj z biznesem", rekrutacja zostaje przedłużona do dnia 30.04.2020.

31.03.2020

Informujemy, iż w związku z niewyłonieniem spośród zgłoszonych aplikacji, wymaganej liczby Kandydatów do projektu „Startuj z biznesem”, rekrutacja zostaje przedłużona do dnia 17.04.2020.

Zgodnie z Regulaminem rekrutacji Beneficjent zastrzega sobie możliwość skrócenia bądź wydłużenia ww. terminu.

UWAGA! Do projektu zapraszamy wyłącznie osoby bezrobotne lub bierne zawodowo powyżej 30 roku życia, zamieszkałe na terenie województwa lubelskiego, na obszarze objętym aktualnym planem rewitalizacji w województwie lubelskim, w którym obowiązuje plan rewitalizacji, którego cele zakładają rozwój rynku pracy poprzez rozwój przedsiębiorczości mieszkańców.

Zgodnie z zaleceniami dotyczącymi zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa, rekomendujemy dostarczanie dokumentów rekrutacyjnych za pośrednictwem poczty (za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) lub kuriera na adres Biura Projektu:
AMD GROUP ul. Piaskowa 57, 23-200 Kraśnik z dopiskiem: Dokumenty rekrutacyjne „Startuj z biznesem”.

Dla osób, które stawią się osobiście, przygotowane zostało wyodrębnione miejsce gdzie można zostawić dokumenty rekrutacyjne (rekomendujemy włożenie wszystkich dokumentów w kopertę/skoroszyt/woreczek foliowy lub spięcie ich razem). Potwierdzenie złożenia formularza rekrutacyjnego zostanie przesłane do Państwa drogą mailową.

W razie pytań prosimy o kontakt mailowy - startujzbiznesem@amd-group.pl lub telefoniczny z Biurem Projektu: 664 300 203
 

25.03.2020

Przypominamy, że rekrutacja do projektu „Startuj z biznesem” trwa do 31.03.2020 roku. W związku z zaleceniami dotyczącymi zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa, rekomendujemy dostarczanie dokumentów rekrutacyjnych za pośrednictwem poczty (za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) lub kuriera na adres Biura Projektu:

AMD GROUP ul. Piaskowa 57, 23-200 Kraśnik z dopiskiem: Dokumenty rekrutacyjne „Startuj z biznesem”.

Dla osób, które stawią się osobiście, przygotowane zostało wyodrębnione miejsce gdzie można zostawić dokumenty rekrutacyjne (rekomendujemy włożenie wszystkich dokumentów w kopertę/skoroszyt/woreczek foliowy lub spięcie ich razem). Potwierdzenie złożenia formularza rekrutacyjnego zostanie przesłane do Państwa drogą mailową.

Dokumenty rekrutacyjne do projektu znajdują się w zakładce DO POBRANIA.

UWAGA! Do projektu zapraszamy wyłącznie osoby bezrobotne lub bierne zawodowo powyżej 30 roku życia, zamieszkałe na terenie województwa lubelskiego, na obszarze objętym aktualnym planem rewitalizacji w województwie lubelskim, w którym obowiązuje plan rewitalizacji, którego cele zakładają rozwój rynku pracy poprzez rozwój przedsiębiorczości mieszkańców.

W razie pytań prosimy o kontakt mailowy - startujzbiznesem@amd-group.pl lub telefoniczny z Biurem Projektu: 664 300 203


11.03.2020

W związku z podejmowanymi działaniami profilaktycznymi na terenie całej Polski oraz apelem włodarzy Miasta Kraśnik i Powiatu kraśnickiego o zastosowanie się do zaleceń sztabów kryzysowych, służb sanitarnych i medycznych informujemy, że rekrutacja do projektu „Startuj z biznesem” odbędzie się w zaplanowanym terminie tj.18.03.2020 – 31.03.2020 jednakże prosimy o dostarczanie dokumentów za pośrednictwem poczty (za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) lub kuriera na adres Biura Projektu: AMD GROUP ul. Piaskowa 57, 23-200 Kraśnik z dopiskiem : Dokumenty rekrutacyjne „Startuj z biznesem”. Dla osób, które stawią się osobiście, przygotowane zostanie wyodrębnione miejsce gdzie będzie można zostawić dokumenty rekrutacyjne (rekomendujemy włożenie wszystkich dokumentów w kopertę/skoroszyt/woreczek foliowy lub spięcie ich razem).

Potwierdzenie złożenia formularza rekrutacyjnego zostanie przesłane do Państwa drogą mailową. Działanie to ma na celu uniknięcia skupienia wielu osób w jednym miejscu.

W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Projektu: 664 300 203

 

16.01.2020

ZAMKNIĘCIE REKRUTACJI DO PROJEKTU – I EDYCJA

Informujemy, iż w związku z wyłonieniem odpowiedniej liczby kandydatów spełniających kryteria projektu „Startuj z biznesem" rekrutacja została zamknięta w dniu 16.01.2020 r.

Po zakończeniu oceny Formularzy zgłoszeniowych, wyniki rekrutacji zostaną niezwłocznie przedstawione do ogólnej wiadomości.

 

14.01.2020

Uprzejmie informujemy, że w dniu 14.01.2020, w związku z niewyłonieniem spośród zgłoszonych aplikacji wymaganej liczby Uczestników Projektu spełniających kryteria projektu, ogłaszamy wznowienie rekrutacji. Do składania formularzy zapraszamy:

Bezrobotne lub bierne zawodowo osoby powyżej 30 roku życia, zamieszkałe na terenie województwa lubelskiego, na obszarze objętym aktualnym planem rewitalizacji w województwie lubelskim, w którym obowiązuje plan rewitalizacji, którego cele zakładają rozwój rynku pracy poprzez rozwój przedsiębiorczości mieszkańców.

Prosimy o składanie formularzy rekrutacyjnych wraz z niezbędnymi załącznikami (dokumenty dostępne w zakładce „Do pobrania”) w Biurze Projektu przy ul. Piaskowej 57, 23-200 Kraśnik, piętro I, w dni robocze, w godz. 9:00 – 15:00.

Dodatkowo informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo, zgodnie z Regulaminem rekrutacji, do zawieszenia rekrutacji w przypadku wyłonienia odpowiedniej liczby kandydatów spełniających kryteria projektu.

 

07.01.2020

ZAWIESZENIE REKRUTACJI DO PROJEKTU – I EDYCJA

Informujemy, iż w związku z przyjęciem 55 Formularzy zgłoszeniowych do Biura projektu rekrutacja I edycji naboru zgłoszeń do projektu „Startuj z biznesem” została zawieszona w dniu 07.01.2020r.

Po zakończeniu oceny Formularzy zgłoszeniowych, wyniki rekrutacji zostaną niezwłocznie przedstawione do ogólnej wiadomości.

 

13.12.2019

Rekrutacja do projektu STARTUJ Z BIZNESEM niebawem zostanie rozpoczęta.

Dokumenty do pobrania wraz z informacją na temat terminu i miejsca rekrutacji zamieszczone są w zakładce REKRUTACJA.

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W PROJEKCIE!

Wszelkich informacji udziela Biuro projektu:

AMD Group
ul. Piaskowa 57, 23-200 Kraśnik
tel.: 81 825 91 98
e-mail: startujzbiznesem@amd-group.pl
Czynne od poniedziałku do piątku w godz. 09:00 – 15:00