OFERTA

SZKOLENIA I KURSY ZAWODOWE

Bogate doświadczenie pomoże nam zorganizować dla Państwa pakiety szkoleniowe dopasowane dla danych potrzeb oraz rozwiązujące problemy firmowe. Szkolenia mogą mieć charakter klasyczny jak i mogą być zorganizowane z integracją firmową, wszelkimi eventami. Współpracujemy tylko i wyłącznie z najlepszymi wykładowcami, którzy posiadają ogromną wiedzę merytoryczną (zarówno teoretyczną jak i praktyczną) a przede wszystkim zaciekawią Państwa przedstawianymi zagadnieniami. Dysponujemy bogatą bazą miejsc szkoleniowych na terenie całej Polski gdzie mogą Państwo w komfortowych warunkach uczestniczyć w szkoleniach.

Oferta szkoleniowa AMD Group to między innymi:

Szkolenia "miękkie":
  • kurs interpersonalny
  • kurs motywacyjny
  • kurs NLP (połączeń neurolingwistycznych)
  • kurs komunikacji
  • kurs autoprezentacji
Szkolenia "twarde" - zawodowe
  • kurs fryzjerstwa
  • kurs kosmetologia
  • kurs pielęgnacja paznokci (metoda żelowa, metoda akrylowa)
  • kurs projektowania ogrodów
  • kurs florystyka
Szkolenia gastronomiczne
  • kurs kelnerski
  • kurs barmański
  • kurs catering
  • kurs mała gastronomia
  • kurs manager restauracji
Szkolenia zarządzania
  • kurs managerski
  • kurs zarządzania zasobami ludzkimi
  • kurs zarządzania w przedsiębiorstwie sieciowym
  • kurs zarządzania czasem
  • kurs zarządzania projektami

COACHING

Coaching jest narzędziem nastawionym na przyszłość, tworzenie oraz osiąganie celów. Zatem powinien być efektywny - Nasz taki właśnie jest. Jest to praca 1 na 1 z osobą szkoloną, Polega na zdiagnozowaniu problemów osoby na danym stanowisku pracy oraz ich szybkim wyeliminowaniem. wyznaczeniu celów oraz wskazaniu drogi do ich osiągnięcia. Nasi Klienci bardzo cenią sobie taką formę komunikacji co często jest widoczne w ankietach ewaluacyjnych.

WNIOSKI UE

AMD Group przygotowuje profesjonalne wnioski o dofinansowania dla przedsiębiorstw oraz instytucji specjalistycznych. AMD Group przygotowuje profesjonalne wnioski o dofinansowania dla przedsiębiorstw oraz instytucji specjalistycznych.

Oferta dla Przedsiębiorstw dzieli sie na dwa rodzaje:

* Sporządzenie wniosku o dofinansowanie na rozpoczęcie działalności gospodarczej:
  • dofinansowania z Powiatowego Urzędu Pracy
  • dofinansowanie z projektów Europejskiego Funduszu Społecznego
* Sporządzanie wniosku o dofinansowanie na rozszerzenie działalności gospodarczej:
  • dla Mikro i Małych przedsiębiorstw do 80% inwestycji
  • dla Średnich przedsiębiorstw do 70% inwestycji

Oferta dla instytucji specjalistycznych:

Zapraszamy do współpracy Firmy oraz instytucje badawcze chcące pozyskać środki na cele badawczo - społeczne.

Kampanie promocyjno - reklamowe

Pracujesz w małej firmie nie posiadającej działu marketingu? A może w dużej gdzie marketingowcy wpadli w rutynę zawodową? Mamy dla Ciebie rozwiązanie. Dzięki doświadczeniu przy realizowaniu różnorakich projektów zarówno franczyzowych jak i szkoleniowych oraz codzienny kontakt z lokalnymi przedsiębiorcami jak i przedstawicielami dużych korporacji możemy zaproponować Państwu opracowanie jak i pomoc wdrożeniową przy Kampaniach Promocyjnych.

W ramach prowadzenia kampanii:

* Opracowanie strategii, zawierające m.in.
  • opis stanu wyjściowego (analiza SWOT);
  • określenie precyzyjnych celów (pośrednich i bezpośrednich);
  • zdefiniowanie grup docelowych;
  • konstrukcję budżetu;
  • zdefiniowanie narzędzi i działań, jakie należy podjąć w celu realizacji strategii;
  • kreślenie metod ewaluacji, kontroli działań.
* Wdrożenie strategii, w ramach których podejmujemy się następujących działań:
  • opracowanie materiałów promocyjnych;
  • przygotowanie stron internetowych wraz z zawartością merytoryczną (stała aktualizacja treści strony);
  • koordynacja wydruku materiałów promocyjnych;
  • kontakty z prasą:
  • opracowywanie kampanii medialnych;
  • prowadzenie biura prasowego;
  • pozyskiwanie patronatów medialnych;
  • tworzenie i redagowanie tekstów;
  • opracowywanie reklam i innych materiałów prasowych;
  • monitoring mediów;
  • koordynacja kampanii reklamowych w prasie, radio, telewizji i Internecie;
  • organizacja konferencji, seminariów i spotkań tematycznych;
  • stały monitoring rezultatów.